DHoTS ondersteunt huisartsen en patiënten in de begeleiding en monitoring van hoge bloeddruk

Op deze pagina vindt u de meest voorkomende vragen.

Frequently Asked Questions

De app die u nodig heeft op uw telefoon heet ‘Heart for health’ en is te vinden in de Appstore of Playstore.

Op het inlogscherm in de app kunt u drukken op ‘wachtwoord vergeten’. Vervolgens kunt u uw mailadres invoeren en op verzenden klikken. U ontvangt nu een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Dat is inderdaad niet mogelijk. Het supportteam van DHoTS of uw zorgverlener kan dit voor u wijzigen.

Voordat u de app gaat gebruiken, wordt u gevraagd de voorwaarden te accepteren. In deze voorwaarden kunt u alle antwoorden op uw privacy vragen vinden. Vooruitlopend daarop, hierbij een kort overzicht:

De gegevens die in de app worden ingevoerd gaan naar een portaal. De huisarts/POH logt in op dit portaal, daar kan hij/zij uw gemeten bloeddruk en hartslag waarden zien. In dit portaal hebben naast de huisarts/POH ook enkele streng geselecteerde medewerkers van H4H en ROHA toegang. De reden hiervoor is dat zij de huisarts/POH ondersteunen met DHoTS en mogelijke (technische) problemen in de app en het portaal kunnen oplossen. Zij kunnen uw naam, geslacht, leeftijd, telefoonnummer, mailadres en meetgegevens zien.

De app en het portaal zijn aan elkaar verbonden; de enige gegevens die vanuit de app naar het portaal verzonden worden zijn de bloeddruk en hartslag waarden.

Heeft u uw ‘Spam’ en/of ‘Ongewenste mail’ boxen gecheckt? Hier komt de activatiemail soms in terecht. Mocht dit ook niet het geval zijn, neem dan contact op met dhots@rohamsterdam.nl. Zij zullen zorgen dat er een nieuwe activatiemail naar u gestuurd wordt.

Voordat wij de bloeddrukmeter naar u kunnen versturen, dient u uw adresgegevens aan ons door te geven. Hiervoor hebben wij een aparte mail gestuurd, die mogelijk in uw ‘Spam’ en/of ‘Ongewenste mail’ box terecht is gekomen. Mocht u uw gegevens hebben ingevuld, maar na drie werkdagen nog steeds geen bloeddrukmeter ontvangen hebben, neem dan contact op met dhots@rohamsterdam.nl.

Heeft u een andere vraag?

Neem dan contact op met ons serviceteam via dhots@rohamsterdam.nl.